Måndag :/

Yepp, today it's monday again...
Hatar måndagar för jag kan aldrig somna på söndag kväll x( jag lägger mig sent på lördag kväll så jag kan inte somna nästa dag då.
Var trött som fasiken idag. Igår hade jag kul iaf. Var med Angelika<3 o titta på Sea monsters 3D o åt den sämsta spaghetti bolognese i världen. Den var torr :( Bara en liten klick kättfärs på den ooljiga spagettin. Det var ingen köttfärssås det var bara köttfärs som var jättetorr. Sen köpte vi brändra mandlar som jag kunde äta mig mätt på :)
Gott gott
Lots of love//

Kommentarer
Postat av: Teodorfride

Very informative and enlightening website

2012-01-18 @ 06:58:20
URL: http://teodorfride.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0