Lördagsmyyyys!<33

Tja bloggen! Ja, jag har inte haft dig o skriva. Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag.<33
Igår hade jag myskalas hemma med familjen!<3
  • Jag gick på promenad med mamma
  • Bakade en glasstårta som tog 5 timmar o göra.
  • Åt upp glasstårtan o käkade godis, med familjen o titta på Let's dance.
  • Somna i soffan
På morgonen idag åkte jag kinesiska skolan o efter det gick jag hem till Angelika o ska sova över! Vi har köpt massa godis som vi äter<3
E trött, men jag ska hålla mig vaken :)
Har haft en perfekt dag
Lots of love //

Kommentarer
Postat av: Sara ifrån bloggen

haha jag råka dig ist för tid!

2011-03-25 @ 15:31:54
URL: http://cherryandpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0