Vi ska ut och spela lite fotboll

Hej på errr <333
Jag och Cherry ska ut och vi ska spela lite fotboll <33
det kommer bli kul hoppas jag <33
Så.... Cherry
S- vad?
A- Vi kör match till 10 förloraren köper Chips till vinnaren!!
S- Kan inte vi bara köra till 5??
A- Aldrig!! Vi spelade ju 5 förragånger . KAn inte vi göra så att varje gång vi speelar kör vi om 5 mer, och då ska vi ha asså t.ex 1:a gång glass 2:a gång chips och 3:e gång typ... nånting bätre än Chips osv osv varje gång nått nytt.
S. OK men tänk den dagen vi kör till 100!!
A- aa... JAg tänker på det och jag hoppas du förlurar en dag i grönan!!!
S- Ok. Då kommer jag slösa många pengar  ;//
A- japp hahahah <33
S- synd om mejj... haha
A- synd om mejj om jag förlurar!!! hahah <3
S- Du kommer aldrig att förlura.
A- HUr vet du det?!
S- Jag suger på fotboll!
A- Jag då!
S- du e iaf bättre än mejj!
A- hahah Nej du!
S- Du vet att jag suger på fotboll
A- men du e ju bra!!
S- Nej, det e jag inte!
A- äschhh kan inte vi bara gå ut och spela någon gång???
S- Ja vi går, Hej då bloggen
A- Japp du kommer förlura som vanligt!! ( skoja ba) Hejdåå bloggen <33
S- ehhh... jepp jag kommer förlura :)
A- neeej duu!
S- NU GÅR VI UT OCH SPELAR!!!
A- okej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0