HANDLAT!

Tja.
jag han hadlat i haninge centrum med Matilda sääf <33
Vi gjorde någora kort i provrumet <33
här e dom-
Och saker jag köpte-
- Ur&Penn(stavning) 29:-
glitter- 19,90:-
o! En H&M Påse! Hm... VAd kan det finnas där inne??
Ok där inne fins- BÄSTA OCH BILLIGASTE SAKEN!!
Ok den saken som jag ska snart visa er kostade-
Och den saken e........................................
36 färjer!!! = 70 kr!! Billig va?!
Gina tricot- REA 49:-
Ful va?! Jag bara köpte den för jag tyckte den var sööt <3
Så jag var i MCdonald
Och jag hm.... Var i måååånga äffarer och jag och Matilda blev NÄSTAn bästisar i går^^...
Hörs
Puss och massa kramiZar från

Kommentarer
Postat av: Sara ifrån bloggen

viken affär kommer cupcake o macaron tröjan ifrån?

2011-04-10 @ 21:15:04
URL: http://cherryandpeach.blogg.se/
Postat av: Peach

Gina

2011-04-13 @ 15:09:23
URL: http://Cherryandpeach

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0