E helt slut;PP

Hej på er alihopa!
Jag var ute och fotade med Sara (Ska ladda ner alla foto här och på Fejsbuck)
Och Sen när vi skulle gå hem... Jag kunde inte riktog vägen så Sara fick gå först... Och då gick vi en HEEELT omväg!!!
Vi var 15 min. försena ;PP
:OOO 15!! ( skoja ba)
Och sen så gick jag ut med Sara och gungade lite... Sen kom Cassandra och sen Weronica och hennes lille bror och hans kompis så vi vär rätt många ;))
Vi lekte kull. Och det var två tjejer som ville vara med men vi ville inte att ska det och sen blev de sura och gick till Cassandras mamma och skvarlade på oss! ( ena av de två tjejer var Cassandras lille syrra)
och sen så fortsätte(STAVNING) vi leka kull och sen kom de så att vi sprang ner till strora lekparken och börkade gunga stora gungan!
Sen kom de och var skit elaka mot oss!!
Och det slutade så att ena av de tjejers mamma ( inte cassandras syrra den andras)
KOm och ba började skrika på oss osv...
Sen åkte vi linnbanan det var skitkul så jag gjorde rätt många saker idag...
Hörs imorn <33
Hej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0