Bästa natt i världen!

Hej på er!
Här skriver Angelika och Sara!
Sara ska sova över hos mej idag!det ska bli det bästa natt någonsin!!!
För jag har bytt lägenhet och den där är min första natt när någon sover över hos mej =)))
Vi ska
Handla gooodis!
Sätta på musik och dansa
berätta spök historier!!!!
vi ska göra ett tält
vi ska fixa frukt-sallad
Vi ska kolla på Majbrasa!!!
Leka frisören
Göra make-up!!!
Leka affär! Visste e vi bransliga?!!!!
Fixa naglar!(jag har över 40 nagelackar)
Spela monopoly
Angelika- Kolla på läskiga fimler!!!!
Sara- yyy.... Kan iinte vi kolla på Nalle puh ist?!
rita =)
käka gooodis
leka godis lekar
mode visning
Vara uppe minst till 4!
Göra handand-ar
Sova hihi
En lång lång lista saker som vi ska göra! <3
Vi ses senare <333
Puss och kram från
Angelika
Lots of love
Sara
Hej på er!
Här skriver Angelika och Sara!
Sara ska sova över hos mej idag!det ska bli det bästa natt någonsin!!!
För jag har bytt lägenhet och den där är min första natt när någon sover över hos mej =)))
Vi ska
  • Handla gooodis
  • Sätta på musik och dansa
  • berätta spök historier!!!!
  • vi ska göra ett tält
  • vi ska fixa frukt-sallad
  • Vi ska kolla på Majbrasa!!!
  • Leka frisören
  • Göra make-up!!!
  • Leka affär! Visste e vi bransliga?!!!!
  • Fixa naglar!(jag har över 40 nagelackar)
  • Spela monopoly
  • Angelika- Kolla på läskiga fimler!!!!
  • Sara- yyy.... Kan iinte vi kolla på Nalle puh ist?!
  • rita =)
  • käka gooodis
  • leka godis lekar
  • mode visning
  • Vara uppe minst till 4!
  • Göra handand-ar
  • Sova hihi
En lång lång lista saker som vi ska göra! <3
Vi ses senare <333
Puss och kram från
Angelika
Lots of love
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0