April, april!!

Tjena <3
Idag e det första april, sååå hoppas ni hade lurat någon <3
Jag har lurat-
  1. Min lärare
  2. Våran vikarie
  3. Träslöjds lärare
  4. Musiklärare
  5. Polska lärare
  6. Min mamma
  7. Min bässie Sara <3
  8. Mammas kille
  9. moster
  10. morfar
  11. och snart mormor <3
Såå det var en bra dag tkr jaag <3
Och nästan alla har jag lurat på en sak-
Jag sa att- Vet du väl att jag har en marsvin hemma eller hur?
fröken- aa
Jag- och jag tror den blev sjuk för igår mitt i natten började han skrika och han gjorde typ... gula bajs!!
Jag sov nästan ingenting i natten!
fröken- ojj då
Jag- mm.... Och jag tror att det blev därför att han fick een gammal gurka ;( elr nånting annat...
< ledsen min, kram>
fröken-ojj stackars dejj, har du varit hos veterianar? ( eller vad den nu hette)
Jag- nej... ;(
fröken- då måste du göra det
Jag- och en sak tilll... APRIL; APRIL
fröken- nää du! DU lurade mejj!!
HAHA
OCH en annan sak idag morrse*
sa fröken att vi ska ha test.
Och alla ba- neej du vill lura oss!
Fröken- Neej! Jag menar på allvar!
Och sen fick vi ett paper med en saga om- De nio bröderna.
Den berättar om- Det var en gång nio bröder som borde i södra Afrika.
En gång skulle dem åka iväg ( det vår nogot krig elr något såndan...)
Och då sa mamman att de måste vara ihop de kan nt dela på sej ( typ)
och de tog de lite mat osv...
Och då gick de!
Efter en stund skulle räkna strosta bröden om de var 9 st.
Men han glömde räkna med sej=( och de blev det alltid 8.
Sen kom fram en främling och sa att- Om ni ger mej eran m at kommer jga visa er var e eran nionde bror!
Och de sa dem- ja!
Och de sa främlig att de ska dtå i en rad.
Och de gjorde de det.
Och de räknade han alla ... Och det blev nio st.
Och sen då gick han sin väg...
Frågor-
Var borde de 9 bröderna
svar- i södra afrika.
fråga nr. 2
VAd hette de bröderna, tror du
svar- det stog nt i teksten inte ens en enda namn!
fråga nr. 3
Vilken land åkte de till ( asså på den där kriget)
svar- det stog inte i teksten!
Fråga tror det var typ 6 elr 7.
Vart var den nionde bröder?
svar- WTF?
Fråga nr elr så var det 7 elr 9
Var gick de främlinen?
svar- sin väg!
OCh då började fröken garva och sa- april, april!
Alla ba- vi visste det!
och började kasta papret på fröken... Och då tycke alla att det var sååååå rolig att alla började as garva <3<3
Hahah <3
Puss, bus, och kram från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0